Splošni pogoji poslovanja

Nazadnje posodobljeno: 3.3.2020

PRAVILNIK O VARSTVU ZASEBNOSTI 

Ta Pravilnik je sestavni del splošnih pogojev.

V izogib dvomom podjetje Telem d.o.o., V borovju 8, 2000 Maribor, matična št.: 5625831 (ali “TELEM”) spoštuje varstvo zasebnosti uporabnikov naših storitev, ki so na voljo preko naše platforme ali drugih storitev TELEM. Ta Pravilnik pojasnjuje kako bomo ravnali z vašimi osebnimi podatki, zlasti katere osebne podatke zbiramo, kako in zakaj jih uporabljamo in kako lahko vplivate na ta proces. Vse osebne podatke pridobivamo od uporabnikov iz naslova naših zakonskih dolžnosti, za namene zagotavljanja storitev in v našem legitimnem interesu. V kolikor nekaterih ali vseh osebnih podatkov ne želite posredovati, vam nekatere ali vse naše storitve ne bodo na voljo.

Svetujemo, da si ta Pravilnik preberete pozorno in se natančno seznanite z njeno vsebino. Če imate kakršnakoli vprašanja, nam pišite na email: info@telem.si.

Naš pristop glede ravnanja z vašimi osebnimi podatki je sledeč:

  • Vaši podatki so vedno varni in zasebni.
  • Vaših podatkov ne bomo nikoli prodali.
  • Omogočamo vam, da kadarkoli upravljate in pregledate nastavitve zasebnosti podatkov in možnosti uporabe podatkov za namen trženja.

1. OBSEG TEGA PRAVILNIKA

Ta Pravilnik o zasebnosti velja za vašo uporabo platforme ali drugih storitev TELEM in določa podlage za obdelavo in uporabo podatkov, ki jih TELEM pridobi od uporabnikov.

2. KLJUČNE DEFINICIJE

GDPR. Uredba (EU) 2016/679 Evropskega parlamenta in Sveta z dne 27. aprila 2016 o zaščiti fizičnih oseb pri obdelavi osebnih podatkov in o prostem pretoku takih podatkov (splošna uredba o varstvu podatkov).

Osebni podatki. Informacije, ki identificirajo posameznika, npr.: ime, naslov, elektronski naslov, podatki o trgovanju ali bančni podatki. Osebni podatki ne vsebujejo anonimnih in / ali združenih podatkov, ki ne identificirajo določenega uporabnika ali s katerimi določen uporabnik morda ni prepoznaven.

Platforma. Spletna, mobilna aplikacija ali druga programska oprema, ki omogoča uporabnikom dostop do storitev TELEM.

Uporabnik. Vsaka oseba, pravna ali fizična (in njihovi zastopniki), ki sodeluje s platformo z namenom dostopanja do storitev TELEM. 

3. PODATKI, KI JIH OBDELUJEMO

Obdelujemo osebne podatke, ki nam jih posredujete neposredno, ali jih ustvarite z registracijo uporabniškega računa, izvajanjem transakcij na platformi ali uporabo drugih storitev. To vključuje, vendar ni nujno, da je omejeno na:

  • Informacije, ki jih posredujete ob registraciji računa:
    • Podatki o računu: To so podatki, ki nam jih morate posredovati, da lahko registrirate vaš račun. Informacije, ki nam jih posredujete skladno s to alinejo, lahko vključujejo vaš e-poštni naslov, uporabniško ime, geslo, telefonsko številko, podatke o profilih na družbenih omrežjih in nastavitve računa. Informacije o računu lahko vključujejo tudi informacije o transakcijah, kot je opisano v nadaljevanju;
  • Informacije, ki jih zbiramo o vas in vaši napravi. Z vsakim obiskom platforme pridobimo sledeče podatke:
    • Tehnične informacije, vključno z naslovom internetnega protokola (IP), ki se uporablja za povezavo naprave z internetom, vašimi podatki za prijavo, vrsto in različico brskalnika, nastavitvijo časovnega pasu, vrstami vtičnikov brskalnika in njihovimi različicami, operacijskim sistemom in platformo, podatki o napravi in vrsti mobilne naprave, ki jo uporabljate, enolični identifikator naprave (na primer številko IMEI naprave, naslov MAC vmesnika brezžičnega omrežja naprave ali številko mobilnega telefona, ki jo uporablja naprava), informacije o mobilnem omrežju, mobilni operacijski sistem in vrsto mobilnega brskalnika, ki ga uporabljate;
    • Podatki o vašem obisku, vključno s popolnimi enotnimi lokatorji virov (URL), kliki na, preko in iz naše platforme (vključno z datumom in uro), storitvami, ki ste jih pregledali ali iskali, časom odziva strani, napakami pri prenosu, trajanjem obiskov na nekaterih straneh, informacije o interakciji strani (kot so drsenje, kliki in lebdenje kazalcev mišk), metodami, ki se uporabljajo za zapuščanje strani in informacijami o napravi;
    • Informacije o transakcijah, vključno z datumom, časom, zneskom, izmenjanimi sredstvi, tečaji, podatki prodajalca in kupca, IP naslovom pošiljatelja in prejemnika, imenom pošiljatelja in prejemnika ter podatki o registraciji, podatki o napravi, ki se uporabljajo za izvedbo transakcije in druge dejavnosti računa vključno z, vendar ne omejeno na, navodila v zvezi s financiranjem in izplačilom, prenosom ali izplačilom sredstev.
    • Informacije, shranjene na vaši napravi, vključno s podatki za prijavo ali drugo digitalno vsebino (informacije o vsebini). Platforma bo te informacije pridobivala periodično, z namenom, da ostane posodobljena skladno z vašimi preferencami;
    • Piškotki: Ko uporabljate naše storitve, lahko v računalnik ali druge naprave ki jih uporabljate, namestimo drobne podatkovne datoteke, imenovane piškotki, flash piškotki, pikselne oznake ali druga orodja za sledenje (v nadaljevanju »piškotki«). Piškotke uporabljamo, da:
      • nam pomagajo prepoznati vas kot uporabnika, zbrati informacije o vaši uporabi platforme za boljšo prilagoditev storitev in vsebine, tržiti naše storitve, če to dovolite in za zbiranje informacij o vašem računalniku ali drugih napravah za dostop;
      • z odkrivanjem nepravilnih ali sumljivih dejavnosti računa zagotovimo, da varnost računa ni ogrožena.
    • Informacije o lokaciji. Za določitev vaše lokacije uporabljamo tehnologijo GPS in vaš naslov IP – ti podatki se lahko uporabijo, kadar platforma teče v ospredju ali v ozadju naprave. Uporabljajo se za preprečevanje goljufij, na primer, če vaš mobilni telefon sporoča, da se nahajate v eni državi, vendar se za vpis v platformo uporablja računalniška naprava v drugi državi. V tem primeru lahko preprečimo vpis v platformo ali izvedbo transakcije. Naši ukrepi za preprečevanje goljufij zahtevajo, da se ti osebni podatki redno obdelujejo.
    • Informacije tretjih oseb. Da vam zagotavljamo nemoteno delovanje platforme in drugih storitev, tesno sodelujemo s tretjimi osebami. Te tretje osebe so lahko poslovni partnerji, kot so npr.: podizvajalci v tehničnih, plačilnih in dostavnih storitvah, oglaševalske mreže, ponudniki analitike, ponudniki informacij za iskanje, agencije za preprečevanje goljufij, ponudniki storitev za podporo strankam in razvijalci. Za več informacij si oglejte 5. Poglavje tega Pravilnika.

4. UPORABA IN NAMEN OBDELAVE INFORMACIJ

Spodaj je povzetek ključnih vrst podatkov, ki jih uporabljamo na naši platformi in kot del naših storitev. Za več informacij o tem, kako in za katere namene se uporabljajo posamezne vrste podatkov, si oglejte spodnjo tabelo. Vaše osebne podatke, obdelujemo na naslednje načine:

  • Informacije o računu. Te podatke bomo obdelovali:
    • Za izvajanje svojih obveznosti v zvezi z vami, posredovanje informacij, izdelkov in storitev v zvezi z našo platformo;
    • Za posredovanje informacij o drugih storitvah, ki jih ponujamo in so podobne tistim, ki ste jih že uporabili na naši platformi;
    • Za obveščanje o spremembah naših storitev;

Informacije o računu so potrebne za sklenitev pogodbe. V kolikor jih ne želite posredovati, vam dostop do naše platforme ali drugih storitev ne bo na voljo.  

  • Tehnične informacije, informacije o vašem obisku in piškotki. Te informacije bomo obdelovali:
    • Za upravljanje naše platforme, za notranje delovanje, vključno z odpravljanjem težav, analizo podatkov, testiranjem, raziskovanjem, statističnimi in raziskovalnimi nameni;
    • Da bi izboljšali našo platformo in zagotovili, da je vsebina predstavljena na najučinkovitejši način za vas in za vaš računalnik;
    • Če želite omogočiti sodelovanje pri interaktivnih funkcijah naših storitev;
    • Kot del naših prizadevanj, da ohranimo varnost platforme;
    • Za izmero ali razumevanje učinkovitosti oglaševanja ter posredovanja ustreznih oglasov;
    • Za dajanje predlogov in priporočil za vas in druge uporabnike naše platforme o storitvah, ki vas lahko zanimajo.

Tehnične informacije so potrebne za izpolnjevanje naših dolžnosti iz naslova razmerja z vami. V kolikor jih ne želite posredovati, vam dostop do naše platforme ali drugih storitev ne bo na voljo.

  • Informacije o lokaciji. Te podatke bomo obdelovali za:
    • Za zaščito pred goljufijami;

Informacije o lokaciji so potrebne za izpolnjevanje naših dolžnosti iz naslova razmerja z vami. V kolikor jih ne želite posredovati, vam dostop do naše platforme ali drugih storitev ne bo na voljo.

Posamezno kategorijo informacij lahko povezujemo z katerokoli drugo kategorijo informacij in tako združene informacije obravnavamo kot osebne podatke v skladu s tem Pravilnikom.

Če se odločimo, da bomo za promocijo naših storitev uporabljali oglaševalske družbe, lahko te družbe in njihove oglaševalske mreže zahtevajo anonimizirane podatke, da vam lahko posredujejo ustrezne in prilagojene oglase. Nikoli ne bomo razkrili prepoznavnih podatkov o posameznikih oglaševalcem, lahko pa jim posredujemo zbirne informacije o naših uporabnikih. Te skupne informacije lahko uporabimo tudi za to, da našim oglaševalskim partnerjem pomagamo pri pripravi prilagojene in ciljno usmerjene akcije, ki je pomembna za določeno vrsto uporabnikov. V nekaterih primerih lahko uporabimo osebne podatke, ki smo jih zbrali od vas, da našim oglaševalskim partnerjem omogočimo prikazovanje oglasov ciljnemu občinstvu.

Vaši osebni podatki se lahko obdelujejo tudi, če je to potrebno na podlagi utemeljene zahteve organa pregona ali drugega državnega organa ali agencije ali za uveljavljanje pravnih zahtevkov. Osebnih podatkov ne bomo izbrisali, če so pomembni za preiskavo ali rešitev spora, temveč se bodo obdelovali, dokler ta vprašanja ne bodo v celoti razrešena.

Legitimni interes: pomeni interes našega podjetja za izvajanje in upravljanje platforme, ki nam omogoča, da vam ponujamo storitve in nudimo najvarnejše izkušnje. Preden obdelamo osebne podatke na tej podlagi tehtamo in upoštevamo ravnovesje morebitnih vplivov na uporabnike (pozitivne in negativne) in njihove pravice. Osebnih podatkov ne uporabljamo za dejavnosti katerih vpliv na pravice uporabnikov presega naše interese (razen če imamo vaše soglasje ali je obdelava dovoljena z zakonom).

Legitimni interes: pomeni interes našega podjetja za izvajanje in upravljanje platforme, ki nam omogoča, da vam ponujamo storitve in nudimo najvarnejše izkušnje. Preden obdelamo osebne podatke na tej podlagi tehtamo in upoštevamo ravnovesje morebitnih vplivov na uporabnike (pozitivne in negativne) in njihove pravice. Osebnih podatkov ne uporabljamo za dejavnosti katerih vpliv na pravice uporabnikov presega naše interese (razen če imamo vaše soglasje ali je obdelava dovoljena z zakonom).

Izpolnjevanje pogodbe: pomeni obdelavo podatkov, kadar je to potrebno za izvedbo pogodbe, ki je sklenjena z uporabnikom ali za izvedbo potrebnih korakov pred sklenitvijo pogodbe.

Pravna obveznost: to pomeni obdelavo vaših osebnih podatkov tam, kjer je to potrebno za izpolnjevanje zakonskih ali drugače predpisanih obveznosti.

Privolitev: pomeni vsako svobodno dano, specifično, informirano in nedvoumno navedbo želje uporabnika, s katero z izjavo ali jasnim pozitivnim dejanjem podaja soglasje k obdelavi osebnih podatkov, ki se nanašajo nanj.

5. PREJEMNIKI OSEBNIH PODATKOV IN PRENOSI V TRETJE DRŽAVE

Vaše osebne podatke lahko delimo z izbranimi tretjimi osebami, vključno s:

  • Sodelavci, operativnimi in poslovnimi partnerji, prodajalci oz. kupci na Platformi dobavitelji in podizvajalci za izvedbo katerekoli pogodbe, ki jo sklepamo z njimi;
  • Ponudniki analitike in iskalnikov ter drugimi ponudniki storitev, ki nam pomagajo pri izboljšanju in optimizaciji naše platforme, shranjevanja podatkov, spletne varnosti in drugih podobnih ali pomožnih storitev;
  • Podjetji ali podružnicami skupine TELEM;
  • Vladnimi organi: TELEM lahko posreduje podatke kot odgovor na zahteve, prejete zaradi odkrivanja in preprečevanja kaznivih dejanj ter prijetja ali pregona storilcev kaznivih dejanj, kadar to zahteva zakonodaja; na primer na podlagi sodnega naloga ali kot odgovor na sodne ali upravne poizvedbe. V tem primeru bo TELEM deloval v skladu z vsemi veljavnimi zakoni o varstvu podatkov.

Do razkritja osebnih podatkov tretjim osebam lahko pride, če:

  • Prodajamo ali kupujemo katerokoli podjetje ali sredstva; v tem primeru lahko pride do razkritja podatkov bodočemu prodajalcu ali kupcu takšnega podjetja ali sredstev, z namenom nadaljnjega zagotavljanja storitev, za katere ste sklenili pogodbo;
  • Smo dolžni razkriti ali posredovati vaše osebne podatke, da bi zagotavljali skladnost z vsemi pravnimi obveznostmi ali, da bi uveljavili naše pogoje in druge veljavne pogodbe; ali za zaščito pravic, lastnine ali varnosti TELEM in povezanih podjetij, naših strank ali drugih. To vključuje izmenjavo informacij z drugimi podjetji in organizacijami zaradi varstva pred goljufijami;
  • Izvajamo ali sodelujemo pri preiskavah goljufij ali drugih nezakonitih dejavnosti, kadar menimo, da je to razumno in primerno;
  • Izvajamo ukrepe za preprečevanje in odkrivanje prevar in kriminala;
  • Prejmemo zakonit sodni poziv, nalog, sodni nalog ali je kako drugače določeno z zakonom;
  • Izvajamo ukrepe podjetja TELEM in pridruženih podjetij pred finančnimi in zavarovalnimi tveganji;
  • Izvajamo ukrepe za izterjavo dolga ali v zvezi z vašo plačilno nesposobnostjo; in
  • Iščemo informacije, potrebne za ohranitev ali razvoj odnosov s strankami, storitev in sistemov. 

Če želite dodatne informacije o tem s kom delimo osebne podatke ali seznam, ki je specifičen za vas lahko to zahtevate tako, da pišete na info@telem.si. 

Naše delovanje podpira mreža računalnikov, strežnikov in druge infrastrukture ter informacijske tehnologije, ki lahko vključujejo ponudnike storitev, ki so tretje osebe. Vaše osebne podatke lahko obdelujemo in shranjujemo v državah članicah EEA, Švici in po možnosti drugje po svetu. V teh primerih sami in z našimi partnerji sprejmemo ustrezne tehnične, fizične in organizacijske varnostne ukrepe za zaščito podatkov. Zagotavljamo tudi, da imamo s temi tretjimi osebami ustrezne pogodbene zaščite, ki jih zavezujejo, da zagotovijo enak nivo zaščite osebnih podatkov uporabnikov, kot je zagotovljen s tem pravilnikom o zasebnosti.

Z uporabo naše platforme in drugih storitev lahko pride do prenosa podatkov v tretjo državo, odvisno od vašega kraja bivanja in kraja izvajanja storitev tretjih oseb. S tem, ko sprejmete ta Pravilnik in uporabljate našo platformo ali druge storitve, soglašate, da se vaši osebni podatki prenesejo v druge države, vključno z državami, ki imajo drugačna pravila o varstvu podatkov kot vaša država. V vseh takih prenosih bomo zaščitili vaše osebne podatke, kot je opisano v tem Pravilniku in na način, ki je skladen z načeli veljavnih zakonov in predpisov o varstvu podatkov.

Posredovanje podatkov preko interneta ni popolnoma varno in nekatere varnostne ranljivosti lahko izvirajo iz pomanjkljivosti vaše programske opreme (vključno z zlonamerno programsko opremo). Čeprav se bomo potrudili, da zaščitimo vaše osebne podatke, ne moremo zagotoviti popolne varnosti vaših podatkov, zato je vsak prenos podatkov na lastno odgovornost. Ko bomo prejeli vaše podatke, bomo uporabili postopke in varnostne funkcije, namenjene preprečevanju nepooblaščenega dostopa. 

Nekatere države, v katere se lahko prenesejo vaši osebni podatki, niso države članice EU in zanje s strani Evropske komisije ni bila izdana odločba o ustreznosti glede varstva osebnih podatkov v tej državi. Podrobnosti o državah lahko najdete tukaj:

https://ec.europa.eu/info/law/law-topic/data-protection/data-transfers-outside-eu/equacy-protection-personal-data-non-eu-countries_en.

Uradna oseba za varstvo podatkov

Kadar je to potrebno, imenujemo pooblaščeno osebo za varstvo podatkov (DPO), ki je odgovorna za naš program varovanja zasebnosti. DPO ima številne pomembne odgovornosti, vključno z:

  • Spremljanje skladnosti z zakoni o varstvu podatkov;
  • Ozaveščanje o vprašanjih varstva podatkov, usposabljanje zaposlenih in izvajanje notranjih revizij;
  • Sodelovanje z nadzornimi organi;
  • Odgovarjanjem uporabnikom na vprašanja v zvezi z varstvom zasebnosti in nudenje pomoči pri uveljavljanju njihovih pravic.

DPO lahko kontaktirate na naslovu: info@telem.si

6. TRAJANJE OBDELAVE PODATKOV

Do podatkov dostopamo samo interno, v obsegu ki je potreben in le kadar je to nujno potrebno. Podatki bodo izbrisani po poteku rokov, predpisanih z relevantnimi zakoni, v kolikor jih ne potrebujemo več oz. v kolikor prekinete uporabniško razmerje z nami in upoštevajoč jurisdikcije v katerih delujemo.

Podatke lahko obdržimo tudi v primeru kakršnihkoli zahtevkov ali sodnih postopkov v teku, ne glede na to ali je bil vaš račun pri nas preklican ali ne.

Osebni podatki, ki jih posredujete med postopkom registracije se lahko ohranijo tudi če je vaša registracija nepopolna ali opuščena. Če se nahajate v EGP, te informacije ne bodo shranjene brez vašega soglasja, razen če zakon dovoljuje drugače.

7. VAŠE PRAVICE

Zelo cenimo, da nam zaupate svoje podatke za namen uporabe naše platforme in drugih storitev. Prizadevamo si zagotoviti varnost vaše zasebnosti z izvajanjem in zagotavljanjem najvišjih varnostnih standardov in ukrepov. Pomemben del varstva zasebnosti je tudi omogočanje uveljavljanja pravic kadar menite, da je to potrebno. V skladu s tem pravilnikom o zasebnosti imate naslednje pravice:

Zahteva za dostop do vaših osebnih podatkov

Vam omogoča, da na strukturiran način prejmete kopijo podatkov, ki jih imamo o vas;

 Zahteva za popravek osebnih podatkov, ki jih imamo o vas

Vam omogoča, da popravite vse nepopolne ali netočne podatke, ki jih imamo o vas, čeprav bomo morda morali preveriti točnost novih podatkov, ki nam jih posredujete;

 Zahteva za izbris vaših osebnih podatkov

Vam omogoča, da od nas zahtevate, da izbrišemo ali odstranimo osebne podatke, če ni razloga, da bi jih še naprej obdelovali. Prav tako imate pravico, da od nas zahtevate, da izbrišemo ali odstranimo vaše osebne podatke kadar ste uspešno uveljavili svojo pravico do ugovora (glej spodaj), kadar smo morda obdelali vaše podatke nezakonito ali če moramo v skladu z lokalno zakonodajo izbrisati vaše osebne podatke;

 Zavrnitev obdelave vaših osebnih podatkov

Lahko uveljavljate v primerih, ko se zanašamo na legitimen interes (ali interes tretje osebe) in ste v situaciji zaradi katere nasprotujete obdelavi na tej podlagi, saj menite, da vpliva na vaše temeljne pravice in svoboščine. Prav tako imate pravico ugovarjati obdelavi vaših podatkov za namene trženja. V nekaterih primerih lahko dokažemo, da imamo utemeljene in upravičene razloge za obdelavo vaših podatkov, ki pretehtajo vaše pravice. Če nasprotujete obdelavi določenih podatkov, morda ne bomo mogli zagotoviti naših storitev in bomo najverjetneje morali prekiniti vaš račun;

 Zahteva za omejitev obdelave vaših osebnih podatkov

Od nas lahko zahtevate, da začasno ustavimo obdelavo vaših osebnih podatkov v naslednjih primerih: (a) če želite, da ugotovimo točnost podatkov; (b) če je uporaba podatkov nezakonita, vendar jih ne želite izbrisati; (c) kadar želite, da obdelujemo podatke, tudi če jih ne potrebujemo več, z namenom vzpostavitve, uveljavljavljanja ali zagovarjanja pravnih zahtevkov; ali (d) ste ugovarjali naši uporabi podatkov, vendar moramo preveriti, ali imamo prednostne upravičene razloge za njihovo uporabo. Upoštevajte, da vsaka zahteva v zvezi z omejitvijo obdelave vaših podatkov pomeni, da morda ne bomo mogli izvajati pogodbe, ki jo imamo ali jo skušamo skleniti z vami. V tem primeru bomo morda morali preklicati vašo uporabo naših storitev, vendar vas bomo o tem predhodno obvestili;

 Zahtevajte prenos vaših osebnih podatkov vam ali tretji osebi

Vaše osebne podatke vam bomo posredovali v strukturirani, pogosto uporabljeni, strojno berljivi obliki, ki jo lahko nato prenesete na ustrezno tretjo osebo. Upoštevajte, da ta pravica velja le za samodejne informacije, ki ste jih na začetku posredovali na podlagi soglasja za obdelavo podatkov ali kjer smo obdelovali podatke za potrebe izvedbe pogodbe z vami;

 Preklic soglasja za obdelavo podatkov v kateremkoli trenutku

Preklic soglasja ne vpliva na zakonitost obdelave, ki se izvede pred tem. Če umaknete soglasje, vam morda ne bomo mogli zagotoviti nekaterih naših storitev. V tem primeru vam bomo svetovali, ko boste umaknili vaše soglasje;

 Pravica do pritožbe

Prav tako imate pravico vložiti pritožbo pri nadzornem organu, kjer se nahajamo, ali kjer je prišlo do domnevne kršitve vaše zasebnosti. Pritožite selahko na: https://www.ip-rs.si/  

Uporabniki iz držav članic EU imajo tudi pravico vložiti pritožbo pri pristojnem organu v svoji matični državi članici.

Pravica do obveščenosti o kršitvi varnosti osebnih podatkov

Če obstaja verjetnost, da bo kršitev varnosti osebnih podatkov povzročila veliko tveganje za pravice in svoboščine fizičnih oseb, imajo te pravico, da brez nepotrebnega odlašanja prejmejo obvestilo o taki kršitvi osebnih podatkov, razen če je z veljavnimi predpisi predvidena izjema.

Za dostop do vaših osebnih podatkov (ali za uveljavljanje katerekoli druge pravice) vam ne bo treba plačati pristojbine. Vendar pa lahko zaračunamo razumno pristojbino, če je vaša zahteva očitno neutemeljena, ponavljajoča ali pretirana. V teh okoliščinah lahko zavrnemo tudi izpolnitev vaše zahteve.

Morda bomo morali zahtevati posebne informacije od vas, da nam pomagajo potrditi vašo identiteto in zagotoviti vašo pravico do dostopa do vaših osebnih podatkov (ali za izvajanje katerekoli druge pravice). To je varnostni ukrep za preprečevanje dostopa do podatkov osebam, ki za to nimajo dovoljenja. Za pospešitev našega odziva, vas lahko kontaktiramo in prosimo za dodatne informacije. 

Na vse zakonite zahteve se poskušamo odzvati v enem mesecu. Občasno lahko traja dlje kot en mesec, zlasti če je vaša zahteva še posebej obširna ali če ste vložili več zahtev. V tem primeru vas bomo obvestili.

Če moramo po zakonu ali v skladu s pogodbo, ki jo imamo z vami zbirati osebne podatke in nam jih na zahtevo ne posredujete, morda ne bomo mogli izvajati pogodbe, ki jo imamo ali jo skušamo skleniti z vami. V tem primeru bomo morda morali preklicati vašo uporabo naših storitev, vendar vas bomo o tem predhodno obvestili.

8. AVTOMATIZIRANO ODLOČANJE

V nekaterih primerih lahko uporabimo vaše osebne podatke, kot je država vašega stalnega prebivališča in zgodovina trgovanja, da bi lahko bolje obravnavali vaše potrebe. Če na primer pogosto trgujete z določenimi sredstvi, lahko te informacije uporabimo za obveščanje o ponudbi novih sredstev ali funkcijah, ki bi vam lahko bile koristne. Ko to naredimo, zavzamemo vse potrebne ukrepe, da zagotovimo zaščito vaše zasebnosti in varnosti in uporabljamo samo anonimne ali de-identificirane podatke.

Za izboljšanje vaše uporabniške izkušnje ali pomoč pri boju proti finančnemu kriminalu lahko uporabimo avtomatizirano odločanje (»ADM«). Na primer, da vam zagotovimo hitro in učinkovito storitev, lahko za preverjanje vaših osebnih dokumentov ali za potrditev točnosti podatkov, ki ste nam jih posredovali uporabimo ADM. Noben od naših procesov ADM nima pravnega učinka na vas.

9. PIŠKOTKI

Več o politiki uporabe piškotkov.

Uporabljamo naslednje piškotke:

  • Nujno potrebni piškotki. To so piškotki, ki so potrebni za delovanje naše platforme. Vključujejo na primer piškotke, ki omogočajo prijavo na varna območja naše platforme in sklepanje transakcij. Če ta vrsta piškotkov ni omogočena, vam ne bomo mogli zagotoviti dostopa do naše platforme.
  • Piškotki uspešnosti / analitike. Ti piškotki zbirajo informacije o tem, kako uporabljate našo platformo. Piškotek uspešnosti / analitike bo na primer zbiral informacije o tem katere strani najpogosteje obiskujete, koliko časa porabite na teh straneh ali če boste na nekaterih straneh prejeli sporočila o napakah. Ti piškotki ne zbirajo informacij, ki vas identificirajo. Informacije, ki jih zbirajo ti piškotki, so anonimne in se uporabljajo samo za izboljšanje delovanja naših storitev.
  • Funkcionalnostni piškotki. Ti piškotki nam omogočajo, da si zapomnimo izbire, ki jih naredite in prilagodimo naše storitve, da vam lahko zagotovimo ustrezno vsebino. Piškotek s funkcionalnostjo si lahko na primer zapomni vaše nastavitve (npr. Izbiro države ali jezika) ali vaše uporabniško ime.

V času trajanja uporabljamo tako sejne kot trajne piškotke. Piškotki seje potečejo, ko se odjavite iz računa ali zaprete brskalnik. Trajni piškotki ostanejo na vašem računalniku ali mobilni napravi, dokler niso izbrisani ali drugače potečejo.

Večina spletnih brskalnikov je privzeto nastavljena na sprejem piškotkov, vendar lahko nekatere od nepotrebnih piškotkov zavrnete, če to izberete v nastavitvah brskalnika. Če želite izbrisati ali onemogočiti naše piškotke, lahko to ovira vašo uporabo in funkcionalnost storitev.

Prosimo, upoštevajte, da lahko tudi tretje osebe (na primer: oglaševalskimi mrežami in ponudniki zunanjih storitev, kot so storitve analize spletnega prometa) uporabljajo piškotke, nad katerimi nimamo nadzora. Ti piškotki so verjetno analitični piškotki delovanja ali ciljni piškotki.

Za oglaševanje naših storitev na drugih spletnih mestih, ki bolje ustrezajo vam ali vašim interesom, lahko uporabimo storitve tretjih oseb. Uporabljamo jih lahko tudi za omejitev števila prikazov oglasov, kot tudi za pomoč pri merjenju učinkovitosti oglaševalske akcije. Ponudniki storitev, ki so tretje osebe se lahko zavedajo, da ste obiskali določeno spletno mesto. Te informacije lahko delijo z drugimi organizacijami, kot so na primer oglaševalci. To pomeni, da boste po obisku naše platforme lahko videli nekaj oglasov o naših storitvah na drugih spletnih straneh. Informacije, ki jih s tem postopkom zbirajo ponudniki storitev tretjih oseb, nam ne omogočajo, da bi identificirali vaše ime, kontaktne podatke ali druge osebne podatke, ki vas neposredno identificirajo, razen če sami tako odločite. Takšno oglaševanje bo uporabljeno le, če to dovoljuje veljavna zakonodaja.

10. MLADOLETNIKI

Naša platforma ali druge storitve niso namenjene osebam, mlajšim od 18 let (v nadaljevanju »mladoletniki«) in od njih ne pridobivamo osebnih podatkov. Če ugotovimo, da smo nenamerno pridobili ali drugače obdelovali osebne podatke mladoletnika, bomo zavzeli pravno dopustne ukrepe za odstranitev teh podatkov iz naših evidenc. TELEM bo zahteval, da uporabnik zapre svoj račun in ne bo dovolil nadaljnje uporabe platforme ali drugih storitev. Če ste starš ali skrbnik mladoletne osebe in se zavedate, da nam je mladoletnik posredoval osebne podatke, nam pišite na info@telem.si in  zahtevajte ali uveljavite svoj dostop, popravke, preklic in / ali pravice do ugovora.

11. SPREMEMBE TEGA PRAVILNIKA

Ta Pravilnik se lahko kadarkoli spremeni. O spremembah vas obveščamo tako, da  spremenjen Pravilnik objavimo na platformi in spremenimo »zadnji datum spremembe« na vrhu ali pa uporabnikom pošljemo e-pošto ali na katerikoli drug način, ki ga določimo. Odločitev o tem, kateri način obveščanja je izbran, bo prepuščena izključni presoji družbe TELEM. Vse spremembe bodo veljale takoj po objavi popravkov na platformi ali takoj, ko TELEM posreduje informacije o spremembi uporabnikom. Če se ne strinjate s pravilnikom o zasebnosti, ki velja v času dostopate do platforme ali drugih storitev TELEM, morate prenehati z njeno oz. njihovo uporabo uporabo.


Nazadnje posodobljeno: 03/03/2020

IDENTITETA IN KONTAKTNI PODATKI UPRAVLJAVCA

Telem d.o.o., V borovju 8, 2000 Maribor, matična številka: 5625831

e-pošta: info@telem.si.

NAMENI OBDELAVE IN PRAVNA PODLAGA

Podatke zbiramo, da lahko uporabnikom zagotovimo boljše storitve, ki vključujejo zagotavljanje podpore uporabnikom, odgovore na povpraševanja, celovitejše izboljšanje uporabniške izkušnje na naših spletnih straneh, avtomatično prilagoditev prikaza zaznani strojni opremi, zagotavljanje vsebin, ki jih smatrate kot zanimive in relevantne, vključno z oglaševalskimi in tržnimi sporočili, merjenje in izboljšave storitev družbe. Z namenom, da vam lahko ponudimo naše vsebine, ki so za vas bolj zanimive oziroma relevantne, uporabljamo podatke, zbrane od vas ali o vas, zato da z njimi predvidevamo oziroma sklepamo, katera področja vas zanimajo. Podatki se zbirajo tudi za namen izvajanja pogodbe z vsakokratnim uporabnikom (naročnikom izdelka). 

TELEM obdeluje osebne podatke na podlagi privolitve posameznika . Upravljavec pridobiva podatke, ki niso potrebni za izvajanje pogodbe (piškotki, kontaktni podatki, ki bodo namenjeni ciljnemu oglaševanju) in podatke, ki so potrebni za izvajanje pogodbe (osebni podatki, ki se zahtevajo in so potrebni za izvršitev naročila ter distribucijo naročenih izdelkov; kar lahko vključuje, vendar ni omejeno na: ime in priimek, naslov, podatki o plačilnem sredstvu). V kolikor posameznik ne želi posredovati podatkov, ki so potrebni za izvajanje pogodbe, TELEM ne more zagotoviti njenega izvajanja in izvrševanja naročil, oziroma posamezniku naročanje izdelkov preko spletne strani TELEM ali integrirane spletne prodajne platforme, ne bo omogočeno. Navedeno ne bo vplivalo na možnost posameznika za obiskovanje spletne strani TELEM ali integrirane spletne prodajne platforme. 

KATEGORIJE UPORABNIKOV

Obiskovalci: so osebe, ki obiščejo spletno stran ali integrirano spletno prodajno platformo brez posredovanja osebnih podatkov, z izjemo piškotkov;

Registrirani uporabniki: uporabniki storitev upravljavca, ki z namenom ustanovitve uporabniškega profila preko spletne strani ali integrirane spletne prodajne platforme, posredujejo osebne podatke, ki so potrebni za izvajanje pogodbe ob vsakokratnem naročilu in se obdelujejo za namen ciljnega oglaševanja;

Enkratni kupci: uporabniki storitev upravljavca, ki osebne podatke, ki so potrebni za izvajanje pogodbe posredujejo le ob vsakokratnem naročilu brez namena ustanovitve uporabniškega profila ter podatke, ki se obdelujejo za namen ciljnega oglaševanja. 

ZUNANJI OBDELOVALCI OSEBNIH PODATKOV IN MOREBITNI PRENOS PODATKOV V TRETJE DRŽAVE

Poleg upravljavca in njegovih zaposlenih osebne podatke v njegovem imenu in za njegov račun lahko obdelujejo tudi obdelovalci, kot so podjetja, ki nudijo tehnično podporo pri obdelavi osebnih podatkov, kot na primer izdelovalci in vzdrževalci računalniških aplikacij, spletnih mest in informacijskih storitev, razvijalci in uvajalci programskih rešitev, izdelovalci in izvrševalci vaših naročil, ki jih upravljavec angažira za zagotavljanje storitev, potrebnih za izvajanje pogodb, kot so na primer, tiskarne, dostavne službe, upravljavci prodajnih mest, prevozniki blaga na naslove potrošnikov, trženjska, raziskovalna in analitična podjetja, zunanje agencije za marketing ter organizatorji dogodkov, zastopniki upravljavca pri izvrševanju pogodb, vključno z izterjavo in morebitnimi sodnimi postopki.

Nekatere organizacije oz. podjetja, ki jim kot našim obdelovalcem lahko razkrivamo vaše osebne podatke, lahko imajo sedež zunaj Evropske unije, v državah, ki morda nimajo zakonov, ki varujejo pravico do varstva osebnih podatkov na enak način kot v Evropski uniji oz. Sloveniji. V primeru, da bodo vaši osebni podatki preneseni v tretje države (izven EU in EGP), bomo poskrbeli za zagotovitev in uresničevanje ustreznih ukrepov za zagotavljanje varnosti osebnih podatkov ter temeljnih pravic in svoboščin posameznikov, skladno z veljavnimi nacionalnimi in EU predpisi in politiko zasebnosti upravljavca, tako da bomo uporabili predvidene mehanizme, kot so zavezujoča poslovna pravila, standardne pogodbene klavzule ipd.

ROK HRAMBE OSEBNIH PODATKOV

TELEM bo obdeloval osebne podatke v obsegu, ki je potreben za uresničevanje namenov obdelave in dokler bo to potrebno za dosego zasledovanega cilja, če so pridobljeni na podlagi privolitve, pa do preklica.

Osebne podatke tako obdeluje do izpolnitve namena oziroma v okviru zastaralnih rokov za obveznosti, ki bi lahko izvirale iz obdelave teh osebnih podatkov, še posebej, ko je obdelava osebnih podatkov potrebna v okviru sklenitve oziroma izvedbe pogodbe, razen v primerih, ko je rok hrambe osebnih podatkov zapovedan z zakonom. V slednjih primerih TELEM podatke hrani v skladu z zakonsko zapovedjo.

PRAVICE POSAMEZNIKOV

S pisno zahtevo, poslano na naslov TELEM, ali posredovanjem zahtevka na naslov: info@telem.si, lahko posameznik kadarkoli zahteva dostop, dopolnitev, popravek, blokiranje oz. omejitev obdelave ali izbris osebnih podatkov, ugovarja obdelavi podatkov, ki se obdelujejo v zvezi z njim ter zahteva prenos podatkov.

Posameznik lahko dane privolitve v obdelavo osebnih kadarkoli trajno ali začasno, v celoti ali delno prekliče s pisno zahtevo, poslano na naslov TELEM ali s posredovanjem zahtevka na naslov: info@telem.si. Preklic privolitve ne vpliva na zakonitost obdelave, ki se je na podlagi privolitve izvajala do njenega preklica.

PRAVICA DO PRITOŽBE

Posameznik ima pravico vložiti pritožbo pri Informacijskem pooblaščencu RS, če meni, da se njegovi osebni podatki shranjujejo ali kako drugače obdelujejo v nasprotju z veljavnimi predpisi, ki urejajo varstvo osebnih podatkov.


Nazadnje posodobljeno: 03/03/2020

S spletno stranjo, ki gostuje na domenah www.telem.si (v vseh prihodnjih referencah spletne strani v teh splošnih pogojih, bo z navedbo telem.si mišljena spletna stran na vseh navedenih domenah), upravlja družba TELEM d.o.o. (skrajšana firma: TELEM d.o.o.), V borovju 8, 2000 Maribor, matična št. 5625831, davčna št. SI93972920. Družba TELEM d.o.o. bo skladno s 5. členom Zakona o elektronskem poslovanju na trgu zagotavljala dostop do obveznih podatkov na strani »O nas«.

Splošni pogoji veljajo za vse obiskovalce telem.si in integrirane prodajne platforme družbe TELEM, d.o.o. na drugih spletnih straneh, kjer ta platforma deluje na podlagi dogovora med naročnikom storitev družbe TELEM in družbo TELEM d.o.o. (integrirana spletna prodajna platforma), glede na, vendar ne izključujoč vlogo obiskovalca spletne strani. Šteje se, da uporabnik soglaša s splošnimi pogoji z vsakokratnim obiskom in uporabo telem.si ali integrirane spletne prodajne platforme. Takšno soglasje je nepreklicno in izkaz resnične volje uporabnikov in obiskovalcev telem.si. ali integrirane spletne prodajne platforme.

Družba TELEM d.o.o. v vseh razmerjih, ki nastanejo preko telem.si ali integrirane spletne prodajne platforme nastopa zgolj kot posrednica in izvrševalka naročil med naročniki njenih storitev in kupci blaga ali izdelkov, ki so kupcem na voljo na podlagi naročil naročnikov njenih storitev. Na nobeni točki ali v nobenem razmerju družba TELEM d.o.o. ne nastopa kot lastnica blaga ali izdelkov, ki so kupcem na voljo preko telem.si ali integrirane spletne prodajne platforme.

SPREMEMBE POGOJEV

Družba TELEM d.o.o., si pridržuje pravice do spremembe splošnih pogojev. V kolikor bodo pogoji spremenjeni, bodo uporabniki storitev o tem ustrezno obveščeni preko standardnih elektronskih komunikacijskih kanalov ali/in z obvestilom na spletni strani. Za nadaljnjo uporabo telem.si in storitev ponujenih na tej strani se šteje, da se strinjate s spremenjenimi pogoji. Na spletni strani bodo dostopni samo trenutno veljavni splošni pogoji, uporabnik telem.si pa lahko zahteva posredovanje pogojev, ki so veljali ob vsakokratni sklenitvi pogodbe.

KUPCI

Kupec je fizična ali pravna oseba, ki je uspešno opravila nakup preko telem.si ali integrirane spletne prodajne platforme s katero upravlja družba TELEM d.o.o..

VRSTE UPORABNIKOV

Kupci in obiskovalci telem.si ali integrirane spletne prodajne platforme lahko koristijo storitve kot registrirani uporabniki ali uporabniki obiskovalci.

Uporabniki postanejo registrirani z registracijo uporabniškega računa preko spletnega obrazca, za kar bodo morali uporabniki izkazati svojo istovetnost s posredovanjem zahtevanih podatkov (e-poštni naslov, ime in priimek, stalni naslov) ter izbiro lastnega gesla za prijavo v uporabniški račun.  Registrirani uporabniki odgovarjajo za varnost in nedostopnost svojega gesla tretjim osebam. Družba TELEM d.o.o. ne odgovarja za razkritje gesla tretjim osebam do katerega je prišlo iz naslova ravnanja uporabnikov.

Uporabnikom obiskovalcem za koriščenje storitev telem.si ali integrirane spletne prodajne platforme ni treba registrirati uporabniškega računa. Pred zaključkom nakupa morajo družbi TELEM d.o.o. preko naročilnega obrazca posredovati podatke, ki so potrebni za izvršitev nakupa in dostavo blaga oziroma izdelkov.

POSTOPEK SKLENITVE POGODBE IN MOŽNOSTI ZA PREPOZNAVANJE IN POPRAVO NAPAK PRED ODDAJO NAROČILA

Pogodba se šteje za sklenjeno z opravljenim in potrjenim naročilom izdelka preko info@telem.si ali preko integrirane platforme za opravljanje nakupov na drugih spletnih straneh, s katero upravlja družba TELEM d.o.o..

Postopek sklenitve:

  1. stranka pri posamičnem izdelku izbere število kosov, ki jih želi naročiti ter morebitne druge ponujene lastnosti (barva, velikost, ipd.),
  2. stranka pri posamičnem izdelku potrdi njegovo izbiro s klikom na gumb »v košarico«,
  3. z nakupom nadaljuje s klikom na ikono nakupovalnega vozička, kjer lahko ponovno pregleda naročen izdelek, njegovo ceno in določi ali spremeni število naročenih kosov,
  4. s klikom na gumb blagajna se prikaže celosten pregled naročenega izdelka, kjer ima stranka možnosti:
    1. pregleda izdelka, ki ga želi naročiti, njegove cene, število naročenih kosov, skupne cene naročenih izdelkov, ter strošek obračunanega DDV;
    2. vnosa kode kupona za ugodnosti iz prodajnih akcij;
    3. izračuna in izbire dostave izdelka;
  5. stranka vnese in pregleda vnesene osebne podatke in podatke za dostavo (v primeru registriranega uporabnika se podatki uvozijo avtomatsko);
  6. stranka izbere način plačila;
  7. prikaže se povzetek naročila;
  8. naročilo se potrdi;
  9. stranka prejme potrdilo o potrjenem račun na mail skupaj z obvestilom o možnosti uveljavljanja pravice skladno z 43.č členom ZVPot .

VARSTVO POTROŠNIKOV

Določbe tega poglavja se nanašajo zgolj na kupce, ki skladno z veljavno zakonodajo ustrezajo definiciji potrošnika.

Potrošnik ima pravico, da v 14 dneh od pridobitve posesti nad blagom obvesti družbo TELEM d.o.o., da odstopa od pogodbe (nakupa), ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Potrošnik o uveljavljanju pravice do odstopa obvesti družbo TELEM d.o.o. z nedvoumno in jasno izjavo o odstopu, preko standardnih komunikacijskih kanalov (e-pošta, navadna pošta), katerih naslovi so objavljeni na spletni strani telem.si.

Potrošnik mora blago, ki je bilo predmet nakupa od katere odstopa, nemudoma oziroma najkasneje v 14 dneh po podaji izjave o odstopu, vrniti družbi TELEM d.o.o., ki bo vračilo prejetega plačila izvedla najkasneje v 14 dneh po prejemu vrnjenega blaga. Stroški vračila blaga bremenijo izrecno potrošnika.

V kolikor potrošnik odstopi od nakupa, je upravičen do vračila celotne kupnine za blago, stroška najugodnejše metode dostave blaga in morebitnih drugih stroškov obdelave naročila. Stroški, ki predstavljajo razliko med cenovno najugodnejšo metodo in vsako drugo metodo dostave, ki jo ponuja družba TELEM d.o.o..

Potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je to zmanjšanje posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga.

OBVEZNE INFORMACIJE PRED SKLENITVIJO POGODBE

Družba TELEM d.o.o. bo pred sklenitvijo pogodbe s potrošnikom (nakupom) preko telem.si ali integrirane spletne prodaje platforme zagotavlja naslednje informacije:

1.     glavne značilnosti blaga bodo podane grafično in pisno v samem opisu izdelka;

2.     informacije o firmi, sedežu, naslovu opravljanje dejavnosti podjetja so kupcem na voljo tukaj;

3.     končna cena blaga vključno z davki bo kupcu predstavljena v samem opisu izdelka ter v postopku izvedbe naročila;

4.     o dodatnih stroških prevoza, dostave ali pošiljanja bodo potrošniku podani pred oddajo naročila in po izbiri blaga za nakup. Stroški so odvisni od velikosti, teže paketa in izbranega ponudnika storitev dostave, katerega izbere družba TELEM d.o.o. po lastni presoji. Dodatni stroški iz naslova prevoza, dostave ali blaga, ki lahko nastanejo iz naslova ravnanja dostavne službe ali potrošnika samega bremenijo potrošnika;

5.     potrošnik ima pred plačilom navedene plačilne pogoje (v kolikor so ti potrebni), načine plačila, ter morebitne omejitve ali posebnosti načina in možnosti dostave ali plačila, ki jih v trenutku nakupa podpira telem.si ali integrirana spletna prodajna platforma;

6.    o pritožbenem postopku, ki so potrošniku na voljo v poglavju »REKLAMACIJE IN PRITOŽBE« teh splošnih pogojev poslovanja;

7.     družba TELEM d.o.o., potrošnikom odgovarja za stvarne napake skladno z vsakokratno veljavno zakonodajo, ob čemer se potrošnik izrecno strinja, da razlike med predstavljenim blagom in prejetim blagom, kot so opisane v poglavju »POŠKODOVANI IZDELKI V PRODAJNEM POSTOPKU (DO PREDAJE IZDELKA DOSTAVNI SLUŽBI)« teh splošnih pogojev poslovanja, ne pomenijo ali predstavljajo stvarne napake;

8.     poprodajne storitve družbe TELEM d.o.o. se nanašajo zgolj na podporo potrošnikom v primeru morebitnih pritožb ali reklamacij glede že izvedenega nakupa;

9.  dostop do digitalne vsebine preko telem.si ali integrirane spletne prodajne platforme je potrošnikom na voljo preko vseh tipičnih digitalnih komunikacijskih tehnologij in programov, ki so splošno uporabni in znani za dostop do ponudnikov spletne prodaje. Družba TELEM d.o.o. potrošniku ne odgovarja za morebitno zmožnost nedostopa do vsebina in blaga, ki jo ponuja na ta način, s čimer se potrošnik izrecno strinja;

10. stroški, povezani z uporabo komunikacijskega sredstva za dostopanje do storitev družbe TELEM d.o.o. so odvisni od tarife vsakokratnega ponudnika internetnih storitev, s katerim ima potrošnik sklenjeno pogodbo in kot takšni niso odvisni od družbe TELEM d.o.o.;

11. možnosti izvensodnega reševanja sporov so potrošniku na voljo v poglavju »IZVENSODNO REŠEVANJE SPOROV« teh splošnih pogojev poslovanja.

NAČINI PLAČILA IN ODGOVORNOST KUPCA ZA VELJAVNE PODATKE

Nakup blaga preko spletne strani telem.si ali integrirane spletne prodajne platforme je možen z vsemi plačilnimi sredstvi in načini plačila, ki jih v trenutku nakupa podpira prodajno mesto. Kupec odgovarja za pravilnost podatkov, ki so potrebni za izvedbo plačila.

POSLOVNA SPOSOBNOST

Fizične osebe v vlogi kupca lahko preko telem.si ali druge spletne strani z integracijo spletne prodajne platforme telem.si nastopajo samo osebe s poslovno sposobnostjo, kot je zahtevana skladno z vsakokratno zakonodajo za sklepanje pravnih poslov manjših vrednost, ki bistveno ne vplivajo na premoženjsko stanje kupca.

JAMSTVA IN ODGOVORNOST GLEDE VSEBINE SPLETNE STRANI IN INTEGRIRANE SPLETNE PRODAJNE PLATOFRME

INTELEKTUALNA LASTNINA

Lastniki motivov, ki so predmet tiska na ponujene izdelke so izključno naročniki storitev družbe TELEM d.o.o.. Družba TELEM d.o.o. ne odgovarja za morebitne kršitve ali poskuse kršitev avtorskih pravic, varstva blagovnih znamk, patentov, licenc in morebitnih drugih oblik intelektualnih pravic in pravic industrijske lastnine. Družba TELEM d.o.o. si v poslovnih postopkih ves čas strogo prizadeva, da so vse naštete pravice njihovih imetnikov zavarovane in da ne prihaja do njihovih kršitev. Kljub temu se lahko zgodi, da naročniki storitev družbe TELEM d.o.o. kršijo ali poskušajo kršiti naštete pravice. V takšnih primerih bo družba TELEM d.o.o. sprožila postopke notranje kontrole in ustreznega sankcioniranja naročnikov. V kolikor menite, da je kršena ali lahko pride do kršitve katere izmed naštetih pravic, nas lahko obvestite na info@telem.si.

ODGOVORNOST ZA VSEBINO

Družba TELEM d.o.o. ne odgovarja za motive, ki so predmet tiska na ponujene izdelke in bi lahko pomenili kršitev osebne nedotakljivosti in drugih pravic posameznika ali določenih skupin oseb.

ODŠKODNINSKA IN KAZENSKA ODGOVORNOST V PRIMERU ZLONAMERNE PROGRAMSKE OPREME

Družba TELEM d.o.o. si prizadeva in zavzema ustrezne tehnične ukrepe za neoporečnost programske opreme preko katere z  njo vzpostavljajo stike in opravljajo nakupe uporabniki njenih storitev ter kupci posameznih izdelkov na telem.si ali integrirani prodajni platformi na drugih spletnih straneh. V kolikor kljub prizadevanjem družbe TELEM d.o.o. uporabniki njenih storitev ali kupec izdelkov pridobijo zlonamerno programsko opremo, družba TELEM d.o.o. za morebitno nastalo škodo iz tega naslova ne odgovarja, s čimer se obiskovalci telem.si ali integriranje prodajne platforme na drugih spletnih straneh izrecno strinjajo. Obiskovalci se zavezujejo, da bodo ob in pred uporabo telem.si ali integrirane spletne prodajne platforme na drugih spletnih straneh poskrbeli za ustrezno tehnično in programsko zaščito strojne in programske opreme.

DOSTAVA

Družba TELEM d.o.o. si pridržuje izrecno pravico, da dostavno službo za dostavo izdelkov, prodanih preko telem.si ali integrirane spletne prodajne platforme na drugih straneh, izbere po lastni presoji.

Stroški dostave bremenijo kupca in bodo obračunani skupaj s plačilom izdelkov. Višina stroška dostave je kupcu naznanjena pred oddajo in potrdilom naročila.

Kupec bo o predvidenem roku dostave obveščen skupaj s posredovanim potrdilom o prejemu naročila. Predviden rok dostave je zgolj informativne narave in družbe TELEM d.o.o. ne zavezuje, niti družba TELEM d.o.o. ne bo odgovarjala za primere, ko bo informativni rok dostave prekoračen, bodisi iz razloga višje sile ali kateregakoli drugega razloga, s čemer se kupec izrecno strinja.  

Družba TELEM d.o.o. ne odgovarja za morebitne poškodbe izdelkov, ki nastanejo kot posledica ali med samo dostavo. Vse zahtevke iz tega naslova mora kupec nasloviti neposredno na dostavno službo, ki je posamičen izdelek dostavila.

POŠKODOVANI IZDELKI V PRODAJNEM POSTOPKU (DO PREDAJE IZDELKA DOSTAVNI SLUŽBI)

Družba TELEM d.o.o. zavzema ustrezne postopke za izvajanja nadzora kvalitete izdelkov, katere ponuja preko telem.si ali integrirane spletne prodajne platforme na drugih straneh in si prizadeva za najvišji možni nivo kvalitete glede na tehnologijo, ki se je poslužuje. V kolikor kupec meni, da je prišlo do napake v postopku v tej meri, da vpliva na končni izgled in funkcionalnost prejetega izdelka, lahko kupec skupaj s sliko prejetega izdelka o tem obvesti družbo TELEM d.o.o., ki bo po presoji o upravičenosti navedb kupca po potrebi tudi nadomestila izdelek (za več glej poglavje »REKLAMACIJE IN PRITOŽBE«).

IZKLJUČITEV ODGOVORNOSTI DRUŽBE ZA RAVNANJE NJENIH ZAPOSLENIH, POGODBENIH PARTNERJEV, PREDSTAVNIKOV

Obiskovalci telem.si in integrirane spletne prodajne platforme na drugih straneh se odpovedujejo vsem odškodninskim zahtevkom zoper družbo TELEM d.o.o. za škodo, ki bi nastala iz ravnanj njenih predstavnikov, zaposlenih ali pogodbenih partnerjev. Odpoved zahtevkom skladno s to določbo se ne nanaša na škodo za katero družba odgovarja skladno z veljavno zakonodajo.

REKLAMACIJE IN PRITOŽBE

Družba TELEM d.o.o si prizadeva za opravljanje storitev vrhunske kvalitete in zadovoljstvo tako kupcev kot naročnikov njenih storitev, zato bo vse morebitne pritožbe in reklamacije obravnavala strokovno in v najkrajšem možnem času.

Kupci, potencialni kupci, ali obiskovalci spletne strani telem.si ali integrirane spletne prodajne platforme, lahko morebitne pritožbe, reklamacije in tudi predloge za izboljšanje naslovijo na družbo TELEM d.o.o., preko e-pošte, na naslov: telem.si, ali s pisno pošto na fizični naslov družbe.

Družba TELEM d.o.o. si pridržuje pravico, da na reklamacije ali pritožbe, ki bi bile očitno neutemeljene ali bi bile podane z namenom oviranja poslovanja družbe ali izključnim namenom blatenja njenega imena ne odgovarja in v slednjem primeru kupce, potencialne kupce ali obiskovalce spletne strani obvešča, da bo o tovrstnem ravnanju obvestila pristojne organe in uveljavljala povračilo škode, ki bi ji v zvezi s tem nastala.

REKLAMACIJE IN PRITOŽBE V ZVEZI Z VSEBINO ALI MOTIVOM PRODANEGA BLAGA IN IZDELKOV

Družba TELEM d.o.o. deluje izključno po naročilih naročnikov njenih storitev in ne odgovarja za morebitne napake, zatrjevano škodo ali nastalo škodo, ki bi nastala iz naslova prodanega blaga ali izdelkov z vsebino za katere izdelavo prejme naročila. Kljub navedenemu je družba TELEM d.o.o. s strani njenih naročnikov pooblaščena za razreševanje morebitnih sporov med kupci in naročniki, zato si bo prizadevala za strokovno, postopkovno hitro in ekonomično razreševanje sporov, ki bi morebiti nastali iz naslova nakupa blaga in izdelkov preko strani telem.si ali integrirane spletne prodajne platforme. V kolikor razrešitev spora med naročniki storitev družbe in kupci, kljub posredovanju družbe TELEM d.o.o. ne bo mogoča, bo družba kupcu posredovala podatke o njenem naročniku na katerega se reklamacija ali pritožba nanaša. Po posredovanju podatkov o naročniku lahko kupec v zvezi z dotičnim sporom naslavlja le še naročnika.

IZVENSODNO REŠEVANJE SPOROV

Družba TELEM d.o.o. skladno z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov ne pristaja na katerokoli obliko izvensodnega reševanja sporov s potrošniki, ki bodo ali bi nastali iz naslova koriščenja storitev in nakupa izdelkov, ki jih ponuja preko svoje spletne strani ali preko integracije z drugimi spletnimi ponudniki storitev ali izdelkov, niti ne priznava kateregakoli izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov za pristojnega o odločanju o sporih s strankami, ki imajo naravo potrošnika.

Povezavo do platforme za spletno reševanje potrošniških sporov lahko najdete tukaj.

SALVATORNA KLAVZULA

Če sodišče ugotovi, da je katerakoli določba teh splošnih pogojev poslovanja nična, tako ugotovljena ničnost ne vpliva na veljavnost ostalih določb. Če katerakoli stran ne bo uveljavljala pravic, ki so opredeljene v pogojih ne velja, da se jim je odrekla ali da jih je izgubila.

PRISTOJNOST SODIŠČ IN REŠEVANJE SPOROV

Za vse spore, ki bi izhajali iz razmerja nakupa ali ponujanja izdelkov preko telem.si ali integrirane spletne prodajne platforme na drugih straneh se družba TELEM d.o.o. in obiskovalci ter kupci, zavezujejo reševati na sporazumen način ter ob njihovem reševanju upoštevati ekonomičnost ter učinkovitost posameznih postopkov za reševanje sporov.

Za spore, katerih rešitev bi bila izvedena po sodni poti, je pristojno sodišče glede na sedeže družbe TELEM d.o.o..

VKLOPI RAZUM ZAHTEVAJ RAČUN

Prodajalec mora za dobavo blaga ali storitev izdati račun in ga izročiti kupcu.

Na naši spletni strani uporabljamo piškotke

Prosimo, potrdite, če sprejemate naše piškotke za sledenje. Sledenje lahko tudi zavrnete, tako da lahko nadaljujete z obiskom našega spletnega mesta, brez kakršnih koli podatkov, poslanih tretjim storitvam.